dinsdag 19 augustus 2014

Cadeautje n° 2 (in opdracht)

Nichtje van Tibo gaat in september naar school (en joepie, ze komt bij hem in de klas te zitten!!! De juf zal haar job hebben met die 2 pateekes). Dus ze stopt ook met de crèche en m'n schoonzus vroeg me of ik 2 van die omkeerbare zakdoekhoezen wou maken.

Dit is dus m'n eerste projectje in opdracht en we zien wel of er nog volgen... Nu heb ik nog tijd, maar vanaf 1 september zal het "naaien" hier ook op een lager pitje staan vrees ik...





Die kleine kindjes van de crèche lopen toch al zo vaak rond met snottebellen, kan je er evengoed een mooi hoesje rond zetten he :-)


Ik had onlangs heel wat rollen cadeaupapier gekocht bij Ikea en onlangs ook bij Action, dus dit was de moment om ze nog eens boven te halen! Inpakken is nooit m'n sterkste punt geweest, maar groot of klein, wie vindt het niet leuk om eens iets "uit te pakken" en "los te scheuren" :-) !!!



Om een beetje "reclame" te maken voor mijn blog heb ik zo van die stickers laten maken bij goedgemerkt, waar ik vorig jaar voor Tibo ook al naamstickers van had gekocht voor z'n school. Goedkoop en heel degelijk! Snelle levering ook!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten