dinsdag 19 augustus 2014

De clutch mét rimpels

Ik had deze clutch met rimpels van haar al vaak op het internet zien passeren, maar eerlijk? Die rimpels schrikte me af, ik dacht niet dat het me zou lukken om die te kunnen maken.
Maar met al een klein ietsiepietsie ervaring in tasjes en clutchen maken, waagde ik me er toch aan!


Ik heb heel braaf het patroon gevolgd. De rits was ook weer even opzoeken en aan 1 kant kon ik het niet goed uitduwen. Ik denk dat ik nog te veel van het einde van de rits laat steken in die kleine lapjes stof... Moet ik aan denken bij m'n volgende ritstasje!


Over het model ben ik best tevreden, niet te groot en zeker niet te klein! Gaat wel een leuk tasje zijn om te maken voor de nichtjes van Tibo :-)



Zelfs onze hond Chica kwam eens neuzen wat ik daar allemaal aan het doen was in onze tuin :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten