zaterdag 30 augustus 2014

Pennenzakkenrock!

1 september komt nu wel héél dichtbij en dus wat kan ik dan beter maken dan pennenzakken? Door mijn job als leerkracht kan ik dat altijd wel gebruiken.




De uiterst linkse had ik hier al gemaakt en staat nu dienst te doen op m'n naaibureau! De andere zijn voor in m'n boekentas, in m'n klaslokaal en de 2 rechtse zijn cadautjes.


Ik heb ditmaal de pennenzak gemaakt met behulp van deze tutorial en het patroon en verdere afwerking vond ik hier.
Ik moet zeggen dat ik deze afwerking mooier vind dan de eerste pennenzak die ik gemaakt had met de biais binnenin voor afwerking en stevigheid. Het is zowel langs buiten als langs binnen mooier afgewerkt en naar mijn mening ook makkelijker ineen te steken!

Hier kan je zien wat ik nog gemaakt heb als cadeau bij de andere 2 pennenzakken en voor wie ze bestemd zijn :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten