zondag 24 augustus 2014

Retrostofjes

Vandaag superleuke retrostofjes gevonden op de plaatselijke rommelmarkt :-) Me so happy!!!


Ik heb wel een zwak voor alles wat met retro te maken heeft... Gaande van stoffen, servies tot fisher price speelgoed!

Nu weer bedenken wat ik ermee kan maken... tips altijd welkom!

(Door al beetje naai-ervaring viel m'n oog op een standje die zelfgemaakte tasjes verkocht, en zie ik plots daar tasjes liggen van het befaamde Elisanna-patroon, o.a. de draagtas en de gerimpelde clutch! Ik wist niet dat je die voor privé-doeleinden mocht verkopen... en ze waren zelfs nog niet mooi afgewerkt vond ik én duur lol)

2 opmerkingen:

  1. Tof! Hier ook zo'n retrofan! Heb alleen nog niets durven maken met mijn gevonden stofjes, hihi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om een andere retrofan tegen te komen :-)
      P.S.: Ik heb er ook nog niet in durven knippen (en het waren zo'n goedkope stofjes lol)

      Verwijderen