vrijdag 22 augustus 2014

Toiletzakjes in overvloed...

Ik had op heel wat blogs het leuke idee opgepikt om een aantal cadeautjes (soort van bandwerk) te maken zodat je geen stress hebt wanneer je naar een feestje moet!

In overvloed is veel gezegd... ik heb er mij vandaag 3 gemaakt (hier loopt nog een 3 jarige kleuter rond) en ik heb nu eens een andere tutorial gevolgd, maar komt in grote lijnen overeen met de eerdere toiletzakken die ik al had gemaakt, deze is enkel een kleiner formaat en eigenlijk veel toffer om af te geven als cadeautje!



M'n favorietje is deze met die fluokleurige bloemetjes op... Instant smile op m'n gezicht :-)


Bij gebrek aan fluoritsen heb ik gekozen voor een donkerder groene rits. Wat ook al niet "matcht" met de limoenkleurige voering, maar meer had ik niet :-) Het mag eens afsteken he!


Grote "stash" kan je dit niet echt noemen... Zeker niet als er vanavond al eentje naar een jarige dame ging!


Ik heb nu met die foto's ook gemerkt dat ik m'n labeltjes blijkbaar niet altijd op dezelfde plaats vastzet... Hmm misschien in de toekomst hiermee proberen rekening te houden!

2 opmerkingen:

  1. Leuk hé, zo'n mand met kado's, ik heb dat ook, zorgt voor heel wat minder last-minute stress!
    Dank je wel voor het verwijzen naar mijn handleiding. Ik zal een foto met link naar jouw blog op mijn blog zetten, dan kunnen meer mensen hier een kijkje komen nemen, want ik vind het echt mooi wat je allemaal maakt! Bij deze heb je ook een volger bij, heb me juist volger via bloglovin gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk Mieke, bedankt! Wat een eer, want jouw blog met tutorials is zooo duidelijk! Morgenavond m'n eerste les "basis naaien" in de avondschool :-) Ben eens benieuwd...

      Verwijderen