donderdag 11 september 2014

Juliette I voor de schoonzus

M'n schoonzus is 40 jaar geworden!!!
Samen met 3 vrienden geven ze zaterdag een heuse fuif en er zal véél gefeest worden :-)

Ze houdt van juweeltjes in alle soorten kleuren en ze heeft het wel voor retro-prints.
Dus krijgt ze van ons  een bon van onze plaatselijke superfijne juwelierwinkeltje waar ze zeker haar ding zal vinden... Uiteraard wou ik een leuke verpakking en de Juliette I  leek me wel leuk voor haar!


Hopelijk is dit stofje haar ding, het noemt ook "retro bloem" dus dat is al haar stijl.



Die kamsnaps komen hier mooi tot hun recht vind ik. De rode voering is het stofje van Ikea dat ik al eens eerder heb gebruikt.

De Juliette I had ik hier al eens gemaakt, maar nu wilde ik er met een hengsel apart aan. Maar m'n D-ring en m'n musketonhaak kwamen niet overeen qua afmetingen, dus heb ik hem er maar vast aangemaakt :-)


Ik kwam buiten en de zon begon te schijnen, ideaal voor fotootje van zo'n zonnige print :-)



M'n 3-jarig model wou het wel eens vasthouden, maar begon er zo mee te zwieren dat ik geen ene deftige "aan-foto" heb kunnen trekken :-)


Nu aftellen naar zaterdag = FEESTEN!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten