zondag 7 september 2014

Pennenzak voor Olivia

Nichtje van Tibo zit in haar 3e kleuterklas en zij heeft nu een eigen pennenzak nodig voor haar kleurpotloden in te steken. Misschien ter voorbereiding van de lagere school?

Enfin, m'n schoonzus belde of ik niet nog een pennenzakje op overschot had. Jammer genoeg niet, maar dan mocht ik er eentje maken voor haar. Toevallig zien we elkaar later op de dag bij m'n schoonouders. "Snel nog eentje maken?" dacht ik bij mezelf. Awel ja, op nog geen 45' zat het pennenzakje in elkaar. (Ik dacht dat m'n pennenzakkenrock achter de rug was, maar voor Olivia doe ik dat met heel veel plezier!)


Meisjes van 5 jaar, en zeker Olivia, zij is een "echt" meisje die kan je altijd blij maken met bloemetjes, vlindertjes, felle kleuren. Dus ik hoop dat ze dit mooi gaat vinden!


Stofje heb ik eens gekocht op facebook en toen ik het thuis aankreeg dacht ik direct "oei, heel meisjesachtig, niet voor mezelf, zeker niet voor een jongen" Dus ik ben blij dat het stofje een "bestemming" heeft gekregen :-)


2 opmerkingen: