zaterdag 1 november 2014

Cadeautje voor Kaat


Tijdje geleden kreeg ik van m'n collega dit briefje, geschreven door haar dochter Kaat.


Voor haar mama had ik deze pennenzak gemaakt. En haar kinderen vragen vaak spullen van haar en zoals elke mama geeft ze die dan af aan haar kinderen. Maar deze keer hield ze voet bij stuk en wilde ze haar zelfgemaakte pennenzak niet afgeven aan dochterlief :-)

En dus besloot Kaat om mij een lief briefje te schrijven of ik er voor haar ook eentje wilde maken.

Drukke weken achter de rug op het werk, maar nu met de herfstvakantie toch weer wat tijd gevonden voor het naaien en dan geef ik met alle plezier deze pennenzak cadeau!



Zowel buiten -als binnenstof komen van de Action. Ik vond ze zelf wel heel geslaagd en die stofjes zijn ideaal voor projecten als dit.


De rits is gerecycleerd van een kussen dat ik nog had liggen.



Stof : Action
Patroon : deze tutorial en dan de afwerking volgens deze uitleg. (nog voorbeelden van pennenzakken die ik gemaakt heb vind je hier)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten