dinsdag 11 november 2014

Nog eens een longsleeve

Er zullen er in de toekomst nog wel volgen, want de herfst/winter is nog maar net begonnen, maar ik had al eerder 2 shirts met lange mouwen gemaakt, een met piraten en een met leeuwen.


Die raglanmouwen vind ik wel stoer bij een jongens-shirt, dus hier weer hetzelfde patroon gebruikt uit Ottobre.


Deze keer gekozen voor effen mouwen (bij de vorige 2 had ik een beetje een pyjama-gevoel) en ik ben blij met m'n keuze.


Nu heb ik tot op de letter gevolgd wat er bij het patroon stond, dat je naden nog eens moest overstikken, dus nu zie je een fijn stiksel op de mouwen en halsboord en dit maakt het steviger (heb ik de indruk) en ook mooier afgewerkt!


Tibo is er ook blij mee!


Stof : tricot aapjes gekocht via facebook (van poppy)
Patroon : Ottobre 3/2010, Riff T-shirt (n° 18) met zelf verlengde mouwen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten