zaterdag 8 augustus 2015

Baby legging

Op het internet en allerlei leuke blogs vind je heel wat ideeën wat allemaal te naaien voor baby's :-)

Tibo was al 3,5 jaar toen ik met mijn naai-obsessie begon vorig jaar, dus babygerief naaien is vrij nieuw voor mij!

Simpele leggings kan je nooit te veel hebben, dus gebruikte ik het gratis patroon van Emma en Mona.


Ik maakte het kleinste maatje 50, omdat we weten dat prutske enkele weekjes vroeger zal geboren worden via een keizersnede.


Nog 2 maandjes wachten en ik kan het resultaat laten zien met verse babybillekes in :-)



Het klopt wat ze zeggen : supersimpel patroon dat héél snel in elkaar steekt.


Van zo'n stapeltje word ik altijd vrolijk!



Patroon : gratis babylegging van Emma en Mona
Stof : vosjes-tricot is van Vicente + de zigzag-tricot komen beiden van bij Stoffieke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten