maandag 2 november 2015

Kiind jumpsuit + harembroekje

Deze babysewing had ik reeds gedaan tijdens m'n zwangerschap, want eerlijk? Ik weet niet wanneer ik terug achter m'n naaimachine zal kruipen... Ik ben nu blij dat ik m'n huishouden al rondkrijg EN in de mate van het mogelijke voldoende slaap krijg ;-)

Het is wel leuk om nu m'n babyspulletjes die ik reeds naaide, aan te zien bij Mats en dat het nog past ook! Super toch?

Dit harembroekje en legging (van Emma en Mona) met bijpassende mutsjes had ik nog niet geblogd...


Zit supersnel in elkaar en broekjes kan je niet genoeg hebben!


Hier het aan-resultaat :-)


Het gratis patroon van Kiind-jumpsuit is wat meer werk, maar kruippakjes zijn ideaal voor pasgeboren babytjes en wordt hier dus vaak gedragen!

Mats is op 38 weekjes geboren, dus was ook wat kleiner, en dan paste dit maatje 50 perfect!
Ik had deze jumpsuit reeds hier geblogd.


Deze naamlabeltjes zijn van Nominette en heb ik gebruikt bij de doopsuiker en heb er hier nog veel van over, dus maakt het net wat persoonlijker! Gaat dus ook perfect op kledij...
(als ik wat meer tijd heb, zal ik deze hier ook komen bloggen!)




Stof : streepjestricot van Rijstextiles / walvistricot van ModeCoupon
Patroon : Kiind jumpsuit = gratis patroon
               legging van Emma en Mona = ook gratis patroon
               harembroekje van Ottobre

2 opmerkingen: