vrijdag 13 november 2015

Weer babysewing

Zo'n 3 weken na de komst van ons wondertje Mats, begon het naaien weer te kriebelen ;-)

Dus sneller dan verwacht, op een slaapmoment van Mats nog eens achter m'n naaimachine gekropen!

Nu nog geen zin in ingewikkelde naaiprojecten, 
maar wel iets dat snel klaar is met instant-resultaat!

De BABYLEGGING van Emma en Mona :
* zit supersnel in elkaar
* past mooi rond die schattige babybillekes
* ideaal om restjes tricot te verwerken
* snelle uitbreiding van babygarderobe 
(maat 56 biedt weinig mooie opties in de winkel!)

Ik doe een beetje aan babyspam... 
Foto's zeggen meer dan woorden? (I love him so much)



Dit wit-zwarte kruisjestricot is een zaaalig stofje om mee te werken, ook wat steviger van kwaliteit. Nog wat over van dit stofje, dus misschien voor Tibo een T-shirt van maken!


Dit mosterdkleurige tricot is van Nosh Organics en superzacht!!!
Deze heb ik ook in het groen en daarvan heb ik een T-shirt voor Tibo gemaakt
 (zal ik later bloggen, want de afwerking moet nog gebeuren!)
zodat over 2 weken op de babyborrel m'n 2 jongens "matching outfits" dragen :-)





Hier een paar "aan-foto's" (ook van de leggings die ik reeds had geblogd)










Hier worden nog VEEL van deze babyleggings gemaakt!!!

Er is weer juist een pakje met nieuwe stof gearriveerd, nu nog de tijd vinden tussen de slaapjes, krampjes, borstvoedingen en vuile pampers door ;-)


Stofjes : Kruisjestricot in zwart-wit van bij Liesellove / Mosterdkleurige tricot van Nosh Organics bij Kiwifabrics
               Streepjestricot van Rijstextiles (wel dunnere kwaliteit) / Vosjestricot van Stoffieke
Patroon : Babylegging van Emma en Mona en is compleet gratis en vind je hier.

3 opmerkingen:

  1. Ubercutie!! Zo'n lieve broekjes en nog een veel lievere baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig! *Smelt* En snel-klaar-projectjes zijn ideaal, ik ben er (zeker voor de jongste zoon) nog steeds fan van! Erg knappe broekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, babyspam. Love it. Ik heb alle drie tricots ook in mijn kast liggen of al verwerkt. Zalig! We hebben duidelijk dezelfde smaak :-)

    BeantwoordenVerwijderen