zondag 3 januari 2016

Frozen pyjama

Lilith is in november 4 jaar geworden!

Ze had nog een extra cadeautje te goed van ons en tant' Ineke
(in mijn schoonfamilie werken we met een vast budget bij verjaardagen)

Welk meisje van die leeftijd is tegenwoordig geen fan van Frozen? 
NIEMAND (denk ik lol)


Met 2 zoontjes in huis ben ik het niet zo gewoon om voor meisjes te naaien, dus ging ik op zoek om de pyjama iets meisjesachtiger te maken :-)


Dat vond ik in de Ottobre 1/2014 n° 21 Owl Princess, een mooi uitwaaierend shirtje.



De broek is een gewone legging uit Ottobre die ik een beetje aanpas met bredere boordstof onderaan om als pyjamabroek te gebruiken. Deze heb ik steeds al gebruikt voor alle zelfgemaakte pyjama's.





Stof : Frozentricot was een coupon van Modecoupon / grijze tricot uit m'n stoffenvoorraad / elastiek broek van de supermarkt :-)
Patroon : Bovenstuk = Ottobre 1/2014 n° 21 (maat 110)
                  Broek = Ottobre 6/2014 n° 18 (legging gebruikt als pyjamabroek)


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Zal ze blij mee zijn!!!
    Ikmaakte met dit stofje ook al 2 pj's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, dat uitwaaierend shirtje! En Frozen, dat vinden mijn zoontjes zelfs leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen