vrijdag 12 februari 2016

Onze allerliefste deugniet is 5 jaar geworden!!!

Zo cliché, maar wat vliegt de tijd...

Tibo is gisteren 5 jaar geworden en het is een heus venteke aan 't worden met zijn eigen karaktertrekjes, de ene al wat leuker dan de andere :-)

Toch nog tijd gevonden om voor hem een outfit te maken, en het is de Charlie van Zonen09 geworden, die ik hier, hier, hier en hier al eens eerder maakte en ik blijf dit een toppatroon vinden!



Het dinostofje ligt al lange tijd in mijn stoffenkast en hield ik eigenlijk voor een Theo-hemdje, maar daar had ik de tijd nu niet voor, en mits hij nog zo zot is van dino's, werd het tijd dat ik hier iets mee ging maken :-)


Ik ben het merk van het stofje kwijt, maar kwam van Modecoupon en hadden ze 
zowel in tricot als in katoen. 
Dus heb ik er een kroon bij gemaakt, die ik vorig jaar hier ook al maakte.
(is trouwens een gratis patroon!)

Deze keer heb ik geflockt.


Het zot-doen blijft gelukkig aanwezig bij mijne 5-jarige :-)




Miep het feestvarken van zijn klas was uiteraard ook aanwezig!


Blurry picture, but perfect for me because he can still be in awe for his daddy...




Stof : Dinotrciot + dinokatoen van Modecoupon / Okerkleurige katoen van Veritas
Patroon : Charlie van Zonen09 (maat 122 met aangepaste mouwen)
                  Verjaardagskroon van handmade mieke 

2 opmerkingen:

  1. Proficiat voor je zoontje!!!! Mooie charlie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei mooi, echt waar. Die Charlie da's zo'n toppertje! En dan nog in een dino-stof, ideaal voor 5-jarigen!

    BeantwoordenVerwijderen