dinsdag 2 februari 2016

Pyjama van paper planes

Pyjama's zijn hier bij voorsprong het meest gedragen van de zelfgemaakte kledingstukken!

Tibo kon er nog wel wat gebruiken, en zit zooo snel in elkaar...



Ik had niet voldoende van de paperplane-tricot, dus gecombineerd met het okergeel, 
vind ik het nog goed meevallen :-)


Alle stofjes komen trouwens van Modecoupon (veel keuze, en vaak scherpe prijzen!)

Sinds kort hebben ze daar nieuwe boordstof, VEEL meer kleuren, maar wel andere kwaliteit en wat duurder dan ervoor... Fan van de kleurtjes, de grovere ribbels dat weet ik nog niet... 
paar wasbeurten verder kan ik daar meer over zeggen :-)


Gekke bekken trekken naar z'n broertje om die toch maar te laten lachen naar hem...
Zo aandoenlijk om hem bezig te zien, "onze grote broer" :-)


Ik blijf weer datzelfde patroon van Ottobre gebruiken zoals onlangs hier.




Stof : Alles van Modecoupon (de vliegtuigjes was eens een promo voor €5/m, denk niet dat ze deze nog hebben)
Patroon : T-shirt - Ottobre 6/2012 (n° 16)
                  Legging - Ottobre 6/2014 (n°18)
                  

8 opmerkingen:

  1. mooie combinatie! :) en hier worden die pyjama's ook het vaakst gedragen. We mogen bijna beginnen aan de lente en zomerpyjama's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan!hier word de pyjama ook veel te graag gedragen.in het weekend krikg il mijn kapoen niet snel aangekleed :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan!hier word de pyjama ook veel te graag gedragen.in het weekend krikg il mijn kapoen niet snel aangekleed :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo tof! Ik maakte er zelf nog geen, maar je hebt gelijk, die worden veel gedragen. Op mijn naailijstje voor het voorjaar dus 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk stofje en het oker is er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat oker er net heel erg mooi bij, niet zomaar okee! Hele leuke pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk gemaakt. Ik zou eigenlijk eens meer naar modecoupon moeten gaan. Is niet zover en inderdaad leuk stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen