dinsdag 14 juni 2016

Matching summerpj's

Ik hou van "twinning" met m'n jongens!

Maar met het leeftijdsverschil van 4,5 jaar is het altijd wel wat zoeken naar een geschikt stofje...
Gelukkig is het voor een pyjama en dan is een wolkenstofje daar ideaal voor!


Voor Mats gebruikte ik het gratis patroon van Kiind, de jumpsuit nog eens, maar de eerste keer de zomerversie, met korte mouwen en korte pijpjes.
Ideaal voor warme zomeravonden :-)


Voor Tibo gebruikte ik weer patronen uit Ottobre.


De volgende keer ga ik de pijpjes toch wat langer maken, want het was nu wel ERG trekken om z'n beentjes erdoor te krijgen...
Heb ook weer een "ei" toegevoegd, en dat is nu echt wel nodig, dikker poepke, dikkere pamper?


M'n hart smelt als ik m'n 2 jongens bezig zie... :-)




Stof : wolkentricot komt van Atelier in 't Leerke / grijze tricot + muntkleurige boordband van Modecoupon
Patroon : Babyjumpsuit van Kiind (gratis patroon)  (maat 74 - zomerversie)
              T-shirt uit Ottobre 3/2011  nr.19 (maat 116)
              Short uit Ottobre 3/2015  nr.18 (maat 116)

3 opmerkingen:

  1. Zo schattig samen! Heel leuk stofje en een mooie combi met dat blauw.
    Tja, die kiindpatroontjes vallen zeker niet te ruim hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Broederliefde, het is niet te beschrijven, he! En die twee pyjama's zijn inderdaad perfect om aan twinning te doen! Erg mooi met dat mint erbij.

    BeantwoordenVerwijderen