woensdag 11 januari 2017

Jumpsuit

Een jumpsuit voor de jongste!
Ik zag er al velen passeren (de lilla-jumspuit oa) en dus ging ik op zoek naar m'n welgekende Ottobre Kids-magazines, en jawel daar stond eentje in, zonder al te veel poespas!
(Ik heb zelfs het zakje vooraan weggelaten, maar bij een volgende misschien toch eens proberen)
Ideaal voor een nieuw projectje wanneer je niet al te veel tijd hebt 
(2 kids in huis geeft weinig naaitijd, believe me!)


Ik wou niet dat het te veel op een pyjama zou lijken of een clownpakje :-)

Maar ik ben volledig fan! Zo leuk en snel om te maken!


Kruip -en speelproof verklaard door Mats himself :-)


Net wakker, maar er kon toch een mini-lachje vanaf :-)


Beetje babyspam (kon moeilijk kiezen uit de foto's lol)






Stof : voorraadkast (heb ik al een tijdje liggen en weet eerlijk gezegd niet meer van waar)
Patroon : Jumpsuit uit Ottobre Kids 1/2016 - n°4 (maatje 80)

1 opmerking: